Arg!


Jag blir så arg! jag kan inte hitta varför en "remsa" som ska vara längst upp på bakrunden har hamnat längst ner och den som skulle vara där nere är där uppe! jag har kollat igenom hela min stilmall och kodmall, men jag kan inte hitta felet, så ni får nöja er med en dampig bakrund ända tills jag orkar fixa en NY design, vilket kan dröja läänge. Om jag inte helt plötsligt skulle känna "Woah, jag ska fixa en ny design" hehe. Känns troligt.

__________________________________________

Precis ätit kräftor, och har kräftskiva, men jag har ätit mina kräftor och nöjer mig med det, tack!
Hursomhelst har man haft kräftskivan med en massa trevligt folk, som man inte kan annat än att skratta med, haha.
Eftersom min kamera tar så jääätte dåliga bilder när det är mörkt, så har jag inte tagit några bilder.
Det känns som tusen år sen jag tog bilder nu, typ senaste var i stockholm!
Men imorgon så tar jag nog bilder tillsammans med Agnes, det ska bli dåligt väder!
jag älskar när det regnar, för då kan man sitta inne och mysa, titta på film, baka, utan att få dåligt samvete var att det är fint väder ute..
hade tänkt att fixa en header iallafall, som jag kan byta till lite senare, och självklart så blir det ju en vinter header till jul!
bloggar kanske imorgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0