Jo, nu snart drar jag...



Vid tjugo i 12 så åker vi, och enligt mamma så åker vi fast alla inte är klara då, haha.
Jag har packat klart allt förutom min dator, vilken jag först inte skulle ta med mig, men pappa kom in och frågade
- Du ska väl ha med dig din dator? isåfall kan väl din syster få låna den till när vi åker till stockholm?
och jag sa då ganska självklart
- mm, det ska jag. Okej, det kan hon väl.
så datorn följer med, utan internet, haha.
och självklart kameran och mobilen också.
Nu ska jag gå och äta frukost, sen så ska jag kolla det sista, jag vill ju inte missa något! haha.
kosrt inlägg jag vet, men jag kanske bloggar imorgon när jag kommer till mina gudföräldrar.
För där ska jag vara tills på fredag, och dom kan jag försäkra att dom har internet, frågan är om jag vågar låna det..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0