Min blogg


<a href="http://www.bloglovin.com/blog/1913221/filippadavida?claim=5yhrs8dhf3a">Följ min blogg med bloglovin</a>
Jag har skaffat mig en till blogg, ja precis, en till.
jag har också en på devote.se och den hittar ni här kolla in där och skriv en liten kommentar vet jag
jag kommer kanske blogga lite där med, och lite här.
Sen till slut kanske jag slutar på en utav dom och satsar allt på den ena.
jag är 12 år och fyller om några dagar den 19:e
jag har en underbar bästa vän som heter Andréa.
Hon stavas med é och sen har jag en annan Andrea så stavas men ett vanligt e.
Bra info att veta i framtida inlägg, haha.
Denna blogg är en bildblogg och det kommer att komma massor av bilder, men inte varje dag kanske.
jag har också en andra massa underbara vänner som ni kommer att dyka upp på bloggen då och då.
jag börjar också högstadiet iår och en ny skola, vilket jag tycker är lite nervöst.
för det innebär ju nya lärare, nya klasskamrater, ny lokal, ja, det mesta är nytt.
aja, jag har två systrar, en storasyster och en lillasyster, jag är alltså mellanbarn, vilket har både nackelar och fördelar.
och sen har jag ju ganska självklart en mamma och en pappa, hehe.
jag tror det var allt.

Det kommer kanske dyka upp lite tävlingar här och där om jag lyckas få några läsare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0