Systemkamera..


Jag fick ju som sagt pengar igår till att köpa en systemkamera. Eftersom jag har viljat ha en sådan ganska länge.
Så jag satte mig och kollade lite nu, inte för att jag kommer att köpa en nu, men förhoppningsvis innan jul.
Och jag hittade en som jag gillade, en nikon, jag vill dock helst ha en canon, men jag hittade ingen bra canon för tillfället. Men jag tänkte visa er hur denna nikon såg ut. Jag ska dock inte köpa den, eller vem vet. Den kanske finns på rean till jul! aja, här kommer den!


Kommentarer
Postat av: Andreas

Tjusigt! Jag bevakar oxå priserna på en Nikon.

Jag har siktat in mig på en D5000 med ett 18-105 VR objektiv, men den rackarn sjunker aldrig i pris... tvärt om den stiger.

Trodde när Nikon släppte sin nya modell D3100 så skulle D3000 och D5000 sjunka i pris men icke!



Hoppas det blir en systemkamera inna jul!

2010-09-01 @ 22:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0