Tjejkväll! | gratis bloggdesigner!


oj oj oj, den var helt underbar, sådär så att när man tänker tillbaka på den så ryser man och vill tillbaka.
jag hade inte ens tid att tänka på min tandvärk, men kände av dom imorse kan jag säga.
jag vet inte om jag nämnde det i förra inlägget, men vi sov kvar där över natten i en husvagn.
vi var sju stycken, vilket gjorde mig lite nervös på hur varmt det skulle bli och om jag skulle somna någon gång.
Men det var inget problem, för vi var vakna ändå, haha.
tre stycket gick och la sig i ena delen och jag och tre andra satt i andra delen och pratade.
jag och två andra skulle sova i den delen och den fjärde skulle sova hos dom andra.
Men vid 3 så gick hon och hämtade sina saker och la sig hos oss.
Vi pratade tills fyra och jag gissar på att jag somnade vid halv 5 eller något.
men men, jag vill inget hellre än att ha en likadan med ungefär samma personer.
men vi får väl se, för jag kände ju inte dom från början, men nu känns det som vi har kännt varandra hela livet.
När jag kom hem så blev det att packa, för att imorgon ska jag på kryssning, så gött!
och sen stannar jag i stockholm tills på fredagen, och sen hem och packa igen!?
och då drar jag till åland på cykelresa, jag vill verkligen åka på cykelresan, men samtidigt så vet jag inte om jag orkar, vi ska liksom cykla 13 mil på fyra dagar och det är ju inte bara och bara.
men jag åker i alla fall, jag kan ju inte banga ut nu, eller?
nej, fy fy, nu får jag sluta, haha. förresten så tänkte jag börja med designer, gratis.
jag har redan gjort en till min kompis, och hon har bestämt allt och jag har gjort det.
ni hittar den här, och skriv gärna vad ni tycker. Vill ni ha en? kommentera då bara så fixar jag det.
Jag ska också typ fixa en ny msn, så om någon vill ha en gratis design så kan man prata lite om hur man vill ha det, men det ska jag fixa någon annan gång, hehe.


Kommentarer
Postat av: Maria

Tack Ippa för den super snygga designen! Vart skit glad :D

Hur många läsare brukar du ha varje dag? typ

Kram (L)

2010-08-08 @ 20:43:16
URL: http://chokladberoende.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0