10-12-07


"tänk om man någon gång fick vara ensam, nej vänta, gå inte, lämna mig inte ensam!"

Dagen började med skolan, nej, egentligen en försovning, och en underbart prov, i engelska.
Sedan en lite teknik, tyska, svenska, religion, och egentligen matte, men jag drog till tandläkaren istället.
Där man fick höra att jag har en stort hål och någon slags infektion i, hål i er, ännu en mjölktand. Vilket fungerar exellent för mig, för att då slipper jag laga tanden och får dra ut den istället, för den är lös. Men då är förhoppningsvis inflamationen jag har haft i tandköttet borta sen, och jag kan äta normalt igen!
Hursomhelst så åkte jag hem för att jag bara skulle ha hunnit med fam minuter av sista lektionen i alla fall. Väl hemma har jag inte gjort så mycket. Hade tänkt att börja ha någon slags julkalender med någonting speciellt varje dag på bloggen, får se om jag hittar något bra, vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0