10-12-11


Just nu sitter jag vid den stationära datorn så jag har inga bilder men annars var jag ute och tog bilder idag.
Jag och mamma lagade nyss mat, lax med pressad potatis och hollandaisesås och sallad. Sen lämnade vi pappa och Amanda åt att plocka undan sen, vi är så snälla.
Annars kommer min kväll spenderas i soffan med en filt och "så mycket bättre" på tv följt av "sex and the city" på tv4. Idag har jag ägnat mig åt skidor, skidor och skidor, och emellanåt lite disney channel som lillasyster viljat titta på. Skidskyttet var inte Sveriges dag idag, och inte heller på längdskidor. Vi var bäst i Östersund helt enkelt. Men att Sveriges damer kom 6:a i skidskyttestaffeten var väl kanske inte så oväntat, med tanke på att vi bara har 2 riktigt bra åkare, medans tyskland har 4 om inte 5. tyvärr. Men nu ska jag byta dator och fixa iordning bilderna tills imorgon, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0