10-12-18


Förlåt för att jag inte har bloggat på två dagar. Och jag ska inte skylla på att jag har varit upptagen, för så upptagen har jag inte varit. Men jag vill påpeka att den egentligen inte har hänt något händelserikt i mitt liv ändå.

Men jag har faktiskt färgat håret, och det blev väl kanske inte riktigt som jag hade tänkt mig, för det blev lila rött.
Fast jag är nöjd ändå, bättre än min förra förfärliga gula hårfärg. Igår tillbringade jag dagen hos Matilda, och vi spelade wii hela tiden. Idag värker min arm något hemskt. Och nacken är väl inte i bästa form den heller för den delen. Igår var ju också sista riktiga skoldagen för 2010, och jag måste erkänna att jag faktiskt har tyckt om detta skolår trots att min klass inte var den bästa i början, men vi blir bättre, och snart är vi på topp, eller hur 7 c?
På måndag är det mentors dag, vi ska köra fångarna i idrotthallen (våran mentor är idrottslärare) och åka pulka, och om jag minns rätt så hörde jag något om bildtävling, korttävling, eller vad ni vill kalla det, vi ska ta bilder (kort) med en kamera. Tisdag ska vi till gustavsvik liksom häften av andra skolan. Och efter det ska jag dra ut min tand som jag har haft så ont i. Och sedan på Onsdag, ska vi kolla på film och få våra skriftliga omdömen innan vi slutar vid tio. låter det inte som en fruktansvärt jobbig vecka? Nej, nu ska jag börja plocka ihop mina saker och städa lite innan jag vid 3 ska dra bort och hjälpa till med julspelet som ska visas upp idag, och sen ska ju jag vara lucia också, spännande, haha. Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0