10-12-21


Nu håller jag på med en blogg som jag designar, och ni vet hur dålig jag är på att blogga då.

nej, jag ska kortfatta lite hur det har varit, så får vi se om det dyker upp något inlägg senare som är lite mer detaljerat. Hm, när bloggade jag senast, i lördags va?

Söndag: vad jag minns så hände ingenting speciellt då, det var mest söndagsmys.

Måndag: då var det mer fart, vi tävlade med fototävling och fångarna i idrottshallen och på slutet pulka stafett, nämnas ska att vi, dom tre tjejerna Elin, Jennie och jag, vann, och nog vart killarna aningen förvånade när vi slog dom i finaltävlingen, eller utslagstävlingen, alltså den som kom på bäst placering av killarnas lag och vårat lag, vann alltihopa, men alla lag var med och tävlade på slutet iallafall, men vi vann, ha! Sen hem och julstäda mitt rum och toaletten, trevligt!

Tisdag (idag): vi, eller ja, halva skolan var till gustavsvik idag, badade, och ja, öhm, badade. Sen vid halv 3 kom vi hem och skulle vänta på bussen, jag skulle till tandläkaren vid halv 4 men tänkte spara tid genom att ta bussen upp till samhället så jag slapp gå dit. Sen skulle jag då, ha dragit ut en tand idag, men eftersom jag har hål i hjärtat, ett miniminiminiminimalt hål,  så måste jag ta pencellin en timme innan, vilket jag hade glömt, så jag ska dit imorgon igen och då ska jag dra ut den, annars slutar vi skolan 10 imorgon, haha. lång skoldag!

Nu ska jag fika innan jag börjar baka, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0