Tjejkväll-Julbak-Julskyltning


igår var det tjejkväll, idag var det julbak, imorgon är det julskyltning.

Jo, alltså. Igår var det tjejkväll hos Emelia, lyckad kväll! Tyvärr glömde jag min kamera hemma och mobilen la av. Så jag har inga bilder. Men god mat och en rolig kväll blev det.
Sen idag så vaknade jag runt 10 någon gång och åt mumsiga scones till frukost som mamma hade gjort på morgonen. Senare var det skidor och en klar vinst för sverige. Sen var det skidskytte, och nej, jag har ingen kommentar om det. Fast att påpeka var att mitt favoritland Norges bästa skidskytteåkare, för att vara ärlig världens bästa skidskytteåkare, ramlade, haha! (jag tänker tillägga att när det gäller skidor, så tycker jag inte om dom ifrån Norge, annars har jag ingenting speciellt imot Norge) I allra sista backen och blev snuvad, av en annan norrman i detta fall nudå, på, vad det skulle ha varit utan fallet, en säker vinst. Nog om det, för någonting säger mig att ni inte är lika intresserade av detta som mig. Sen kom U&M, eller möjligtvis innan skidskyttet, och gjorde oss trevligt sällskap. Sedan på eftermiddagen var det dags för det årliga julbaket. Blev lite av allt. Imorgon är det dags för julskyltning, och jag ska sälja någonting åt mamma, i det underbara vädret. aja, mer om det imorgon. Nu ska jag vara lite social mot min familj och fortsätta kolla på långfilmen som går på 4:an "shooter" God natt säger jag väl. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0