ut med det gamla, in med det nya!


Jag har, äntligen, bytt gardiner. Till vita spets, kanske inte så fruktansvärt mycket jul med det.

Ni vet dom där stunderna när man önskar att man låg hemma i sängen ihopkurad under täcket och värmen. Sådana har jag hela tiden numer. Det är så kallt! Och att man har prov varenda dag sätter pricken över i.
Imorgon är det matte prov B-del, idag var det underbara bildprov. igår var det matte prov A-del och i förrgår var det tyska prov, är det inte fantastiskt? Nej, bort med dom otäcka tankarna. På musiken sjöng vi julsånger och jag fick sjunga "julen är här" och Elin grät, och grät och grät. Det värmde! Nu ska jag äta och sedan ska jag faktiskt sova. Vi hörs!

Förresten, vad hände med alla fina kommentarer?

Kommentarer
Postat av: Helene

Lät det så illa! ;)

2010-12-02 @ 20:02:14
Postat av: Ippa

sv: trevligt Helene, nej hon påpekade ett antal gånger att det lät så fint. Lika mycket som hon påpekar att jag har lovat henne att jag ska sjunga igen på Torsdag ;)

2010-12-04 @ 21:36:08
URL: http://filippadavida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0