10-11-23


Finns det något mysigare än familjemys?

 

Dagen började med skolan, det älskar vi. Att varje dag tvinga sig upp vid 6 – halv 7 tiden. Göra sig  i ordning och hoppa på en buss med lika muntra och glada och pigga människor varje dag.  Vi älskar det, eller?   Efter lunch blev det ett extremt härligt prov som våran SO-lärare brukar säga. Dock var detta svenska prov. Roligt. Sedan hem vid halv 4 med underbar huvudvärk. Mamma föreslog att vi skulle fika och kolla på film, familjemys. Passade mig perfekt! Sen hamnade jag här, väntar på att klockan ska bli 9. Aja, det var min dag det. Bjuder på barcelona bilderna som jag har lovat er.

Vi hörs!
















































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0