Heja Sverige!


Då var det dags för skidor igen, inte för att jag klagar.
Vi börjar med igår, Då min underbara Andréa var här. 

Som vanligt var det bäst, och vi skrattade hela dagen.

Idag var det först att vara ledare på söndagsskolan, och sedan följde Emmie med mig hem.

Vet ni förresten att det finns ett recept på kladdkakesmet, som man sedan har upp i skålar och serverar. Mor min köpte en uppföljarbakbok som heter ”fler kladdkakor” då kanske det inte är så svårt att lista ut att första boken hette ”kladdkakor” fantastiskt författare, om man nu säger så, fantastisk bra bakbokförfattare, eller vad heter det?

Hursomhelst så gjorde jag och Emmie det och serverade, mycket gott – jag kan förresten rekommendera den boken för sådana som gillar att baka.

Sedan drog hon hem vid halv 2 och jag hamnade i soffan för att kolla på skidor, herrstafett. För tillfället leder sverige med Ryssland tätt bakom sig. ”flåsandes i nacken” som kommentatorerna säger.  Senare idag blir det svenska plugg och senare tonår.  Eftersom jag inte är den snabbaste på att blogga så har skidåkarna hunnit komma i mål, så snabb är jag.  Sverige 1 ryssland 2 och tyvärr norge 3.

Vi hörs.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0