Julbak


Det är snart jul, fattar ni?

Började dagen med att inte göra något alls, orkade knappt gå upp.
Sen vid fyra så åkte vi till Karolina och Tomas och lilla Astrid, för att baka julbak.
Tillsammans med Amanda, Helena, mamma, pappa, min lillasyster, Karolina och Tomas och en dansande Astrid hade jag en underbar kväll. Våran Amanda hade huvudvärk och behövde plugga så hon stannade hemma men följde sedan med för att äta pizza. Vi bakade, sjöng barnvisor, dansade i ring och skrattade och åt, eller jag iallafall, mycket. Jag försökte intala mig själv att jag provsmakade men kom på mig själv när jag satt med sleven och bunken med tungan ute. Vad vuxen jag lät, haha. Nu ska jag fortsätta denna kväll med att övertala min familj att spela spel med mig, och nej, inte något teknist spel, ett vanligt brädspel, sådär gammaldags - ni vet. haha.
Vi hörs!


en barcelona bild tagen med Amandas iphone. läskiga killar, eller vad det nu är, längst La Rambla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0