yes!


The life is a wonderful thing, don’t mess It up.

 

Dagen började med skola. Inställd syslöjd, vet inte om det var bra eller dåligt. Syslöjd är den bästa lektionen enligt mig. Men vem gillar inte håltimmar? Aja, annars ingenting i skolan, mer än våldsamma fiaspel. Haha! Sen hem och leta i hela huset efter ett brev där det stod något om mina skor. Bara en massa räkningar, helvete! Sprang upp till mamma på cafét och frågade henne om hon hade fått något sms om mina skor, och gissa vad? Dom är i degerfors, ännu en gång helvete. Hinner inte kolla om dom passar, så jag får ta med mig mina converse ifall. För vet ni vad? Imorgon är det trivsel! Hursomhelst så gör jag iordning mig med Elin och Mathilda och Agnes, kommer bli bäst!

Nej nu orkar jag inte skriva mer, jag ska städa och se till att jag har allt tills imorgon.

Vi hörs, bjuder på en gammal bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0