Bildbomb


Okej,eftersom jag inte bloggade på ett tag så ger jag er nu en extra stor bildbomb.
Men när jag började ladda upp bilder tror jag att klockan var typ halv nio, nu är klockan tio..
Hursomhelst så är det först bilder på mina naglar som jag målade igår.
Och sen kommer bilder på Mig och Amanda och lillasyster. Och några halvgalna på Amanda och några snygga på Amanda.
Bilden på mig var för hemsk för att läggas ut, ni hittar den bilden på Amandas blogg.
Sen efter det är det bilder på mat jag lagade i måndags åt familjen.
Sen är det bilder på ett par örhängen jag hittade när jag städade idag, hur snygga som helst!
Och sen före och efter bilder på mitt ny städade rum.
Sen lite egobilder för skojjs skull och sedan min nya bikini.
Och sedan avslutar jag med bilder ifrån fikat med Farmor och Farfar och lillasyster från förra veckan.
Nu ska jag plocka iordning dom sista sakerna tills imorgon och sedan lägga mig, godnatt!































Hasselbackspotatis med köttbiffar och gräddsås och grönsaker.





Innan

Efter

Före

Efter

före

Efter

Före

Efter



OBS VARNING OBS OSERIÖS BILD OBS VARNING OBS




















Kommentarer
Postat av: Faster U

Vilket fint kort på er 3! KAn man få det skickat? Vore fint att rama in 3 av våra favvotjejer.

Kommer ditt rum att se ut så där på fredag? Då kankse jag törs komma in och hälsa på når vi kommer... Kram MU

2010-10-17 @ 16:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0