dumma mig...


...för att jag inte har bloggat på en evighet.


Mitt liv har varit sådär vuxet och sånt, ni vet, upptagen, haha.
Nej men när bloggade jag senast, Lördags? vi tar det ifrån Lördagen.

Lördag: Det hände inte så mycket, men jag och mina systrar och min moster var på fotboll.
Sen på vägen hem tog jag och Amanda en massa bilder med min mosters kamera.
Och när vi kom hem bestämde vi oss för att fixa Amandas header tillsammans, hon sa hur, jag gjorde.
Och det resulterade i en ny header på kvällen. Ni hittar bloggen här.

 
Söndag: Jag upptäcker att det endast är 3 veckor kvar tills jag åker till barcelona och jag inte har tillräckligt mycket med pengar! ojdå. Så jag får hitta lite småsysslor att göra så jag har lite pengar, behöver sådär 1200 kr kanske, he he. Men just nu så håller jag på med mammas hemsida till cafét så jag får lite pengar för det.
Sen så får jag ju veckopeng/månadspeng 50 kr per vecka, och jag har inte fått betalt på snart 5 veckor.
Men det löser jag på något sätt. Dagen avslutas med SKULL och film.

Måndag: skola.

Tisdag: skola.

Onsdag (idag) skola och upptäcker att min testperiod på photoshop är slut och katastrofen är kommen.
julklapp till mig, julklapp till mig, julklapp till mig, tycker jag!

Nu ska jag städa lite innan jag ska

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0