Ippa och det försvunna minneskortet + nyckeln..


Tror ni att jag kan skriva en bok om det.


Nej nu är det officiellt, jag måste vara helt otrolig. Jag vet inte vart min nyckel är och jag hade det när jag gick IN i datasalen, men det var borta när jag gick ut. hm, hur gick det till?
Jag vill inte göra det, men jag misstänker starkt att mina kääääääära uuuuuuunderbara klasskamrater har något med den saken att göra, men aja, försöker intala mig själv att det är en nyckel, ingen bomb som kommer att förstöra världen om jag inte hittar det.. suck.
Och sen kommer jag hem och ska städa, och helt otroligt så är mitt minneskort också borta, fast där misstänker jag faktiskt mig själv eller möjligtvis pappa.

Annars så har vi besök idag, U och M, minns ni? jag nämnde dom i början av bloggen.
och ikväll är det idol. förresten, jag är förmodligen två år efter alla andra men Alice har ju hoppat av!?
Inte för att jag hejade på henne, men ändå!

Nu ska jag umgås lite, nej, jag ska städa.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Samma sak hände mig förra året, då hade dom hamnat i victors mapp!:)

2010-10-22 @ 21:22:25
URL: http://forevversmile.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0