collage-parfym-nytröja


Rubriken säger det mesta, men jag ska skriva lite iallafall.
collaget som jag och Ebba gjorde igår är på bild, riktigt nöjd faktiskt.
Ebba, som vägrade göra någonting för att hon ansåg att hon inte var något bra på det, lät mig göra det mesta. suck.
Men jag tvingade henne att limma och bestämma hur grundpapprerna skulle sitta.
Parfymen, jo, min britney spears parfym är slut! Det är hemskt.
Så jag måste köpa en ny i Barcelona, har jag berättat det?
Annars hittar du "sagan" om barcelona på min gamla blogg, som jag förövrigt har slutat på men det finns fortfarande kvar. Den hittar du här tur att jag har kvar min adidas parfym.
Och tillslut, Min nya munktröja, heter det så?, som jag är jättenöjd med, och den är jätteskön!
Mamma köpte den åt mig, tillsammans med ett par skor (bild kommer) och ett par byxor.

_____________

Idag händer inte så mycket, ska ut och sälja jultidningar med min lillasyster (hon säljer tillsammans med mig iår, hon börjar sälja själv nästa år) och ska städa akvariumet, suck..
Nej, nu ska jag gå och städa akvariumet innan min storasyster får utbrott på mig, hihi.
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0