Marken!


nu ska jag beskriva dagen: Kallt-Blött-Andréa-underbart!
ja, enligt mig så är det så här det ska va, blött och kallt, skratta med Andréa.
Köpa marknadsgodis och köra på lotteri!
Försöka vara duktig och köpa liiite godis, men misslyckas. Ja, det är marknad, vad gör man?
Nu hursomhelst har jag stått och sålt lotter i 2 timmar, mysigt.
Så jag sprang hem och la mig i sängen för att få tillbaka känseln, haha.
Andréa kommer om 40 min ungefär, så jag passa på att vila lite.
Vid 1 ska jag jobba på cafét, 13:00-15:00.
Inatt ska Andréa sova här, och det ska en massa andra också göra, fullt hus!
Nu ska jag samla mina pengar och värma mig, sätta på mig varma, mycket varma byxor.
Och sedan vänta på andréa, innan jag ger mig ut igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0