skolaaan är slut för dagen.


hatar att man måste sluta så sent bara för att man börjar högstadiet. Okej, jag slutade inte kvart i 5. nej, 3.
men med tråkiga lektioner och alla trötta klasskamrater (inkl. mig) så blir alla lektioner 5695 timmar långa. och rasterna tar slut på 4 sekunder, ohja, så är det!
i alla fall så är den slut och så är det. punkt.
lyssnar på "love the way you lie" och jag kan inte sluta sjunga på "just gonna stand there an watch me burn"
fick mina skor idag, svarta basketskor, väntat på dom i en evighet (2 dagar) haha.
snart helg, vilket jag älskar, och vi slutar 2 imorgon, vilket jag också älskar, och efter skolan det kanske bli Ebba, vilket jag älskar mest, hihi.
Fredagar är min favoritdag, inte för att själva skoldagen är rolig, men jag är alltid positiv på fredagar, för det finns alltid en helg att se fram imot.
Torsdagar därimot, är bara plågsamma, men mest för att elevensval är så tråkigt, inte läraren och inte eleverna som jag jobbar tillsammans med, utan bara själva ämnet, musik. Jovisst, musik har alltid varit min grej, men inte att sitta och spela på en, EN, jag vet EN enda sträng på gitarren, i 1 timme och 15 min, det är plågsamt..
men tack vare Elin så slutade skoldagen bra iallafall. Hon trodde nämligen att dörren var öppen och att det var en sjutdörr så öppnades om man tryckte på den, så hon skrek (för att lektionen var slut) och sprang rakt in i dörren, haha. dog av skratt, haha.
ikväll blir det sängen tidigt, tänker sova minst 10 timmar inatt.
bloggar imorgon förhoppningsvis.

Kommentarer
Postat av: ebba

du är bäst filippa ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2010-09-03 @ 18:49:42
Postat av: Ippa

sv: Du är bäst Ebba, älskar dig! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2010-09-03 @ 23:15:00
URL: http://filippadavida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0