Skolan-Alice-Hemma


Dagen började med Skolan, blää. Och jag hade glömt bort att vi hade idrott, och fick min andra idrottsprick.
Den första fick jag i Fredags för att jag hade jätte ont i halsen och inte kunde vara med, och jag kan fortfarande inte fatta att jag fick en prick för det, jag KUNDE ju inte vara med. Idag var jag helt med på att jag fick en prick, men jag ogillar ändå att man får en prick för att man inte kan vara med, nästa gång stannar jag hemma helt isåfall.
Så nu har jag två idrottsprickar, tur är att dom inte räknas till förseningar och sånt. Där har jag faktiskt inga prickar.
Se, här är skillnaden med min förra skola, om du lyckades komma försent så kan jag påpeka att du var duktig, och om du för den delen hade halsont på en idrottslektion, så var det inga problem, ta en promenad bara.
Efter skolan, så vart det att följa med Alice hem, vilket gjorde mig på bättre humör direkt.
Sen åkte jag hem, och nu underhåller jag mig själv med att ladda ner photoshop, vilket går sisådär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0