sovmorgon-fika-datorn


klockan är 1 och jag har inte gjort något!
Finns dock lite saker man skulle kunna göra.

  • städa mitt rum
  • städa min garderob
  • göra ett nytt collage
  • kolla film
  • åka till karlskoga


städa känns inte så lockande, och jag orkar inte göra ett collage, jag vet inte vad jag ska kolla på för film.
OCH framför allt, hur kul är det att åka till karlskoga själv, jag har dock inte skjuts heller, buhuhuhuhuhu.

jag har inga kläder till skolfotot, eller jo, jag har kläder, men inget som är skolfoto snyggt.
så jag skulle ju absolut behöva åka till karlskoga.
aja, deprimerat och framförallt tråkigt inlägg, men det får folk leva med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0