You'll get something from everything.


angående rubriken, så har den ingenting med inlägget att göra, och jag vet att man kan misstolka den.

om min dator, och internet skulle kunna tänka sig att börja fungera lite snabbare skulle det sitta fint.
igår var det ju marken, som sagt. Och jag handlade in ett välbehövda vantar, lovikkavantar.
lite godis köpte jag också, och nagellack. typ det. inte så mycket alltså.
har 500kr kvar, och med dom kanske jag ska ta mig till karlstad och gå på stan med storasyster.
och det ska jag nog göra den 5:e oktober. för då TROR jag vi har studiedag.
en del säger det, en del säger att vi inte har det, och en del vet inte, jo, men jättebra!
annars får jag väl sätta mig på ett tåg någon gång efter skolan, jag menar, Amanda sluter ju inte tidigare än mig direkt.
äsch, jag får kolla tåg och med min alltid upptagna syster när hon har tid.
nu sitter jag och pratar med Agnes, vi är själsfränder, seriöst! hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0