11-04-03


Min syster tar blodprov och konstaterar att hon är guppig. Det är svaret man får om man frågar vad hon tycker jag ska ha mer på min blogg. Hon glömde också att ta med filmen, för att göra min dag bättre. Seriöst, titta ut genom fönstret och säg att ni inte håller med mig. Jag ville verkligen inte gå upp i morse, jag drömde så underbart och jag såg ju hur pissigt vädret var, förlåt men det var faktiskt just det, med dom orden. Jag påpekar igen att jag drömde en fantastisk dröm, och ganska verklig. Fast ja, alltså inte att det ens är i närheten av vad verkligheten är, men själva drömmen var verklig och härlig. Nu har Amanda jämfört med hela familjen och även släkten (eller någonstans i mellan av familj och släkt) inklusivt mig då. Nu ska jag föreslå förslaget om att killa varandra på ryggen, och jag misstänker att föreslaget godkänns. Vi hörs!


oredigerad vacker bild. En av de mindre lyckade bilderna ifrån två helger sen, haha!

Har ni en härlig söndag från skillnad till mig? :)

Kommentarer
Postat av: Faster U

Ha, ha Filippa!!! Det var ingen lyckad bild som du skrev. Ser ut som du tar dig i s*revet...

TAck för en gråmulen men mysig helg. Hoppas du får en bra vecka. May your dreams come through<3!

2011-04-03 @ 21:52:00
Postat av: Ippa

Sv; Nej, inte direkt. haha! Ja, detsamma! Det hoppas jag med! ;)

2011-04-04 @ 16:15:10
URL: http://filippadavida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0