a darling with a darling.


igår hann jag inte med att uppdatera, för vid 12 så drog jag oväntat iväg till maria, och tillbringade min dag där.


Vi var mest ute, och vi gick, och gick, och gick, och gick. Vi tog självklart kort också, maria med sin systemis och jag med min, därav rubriken a darling with a darling en maria med en kamera, haha, bra va? För att gottgöra er för att jag inte uppdaterade igår så får ni en vacker klonbild på mig som jag tog när jag var ute och tog självporträtt. Senare, om en halvtimma kommer matilda hit, och vi får väl se vad vi hittar på, vädret blir väl bättre och bättre men jag vill inte påstå att det går att jämnföra med i förrgår, mm, vilken underbart väder det var då! aja, får se om bilderna ifrån igår och i förrgår kommer upp sen, jag håller på och fixar och trixar med bilderna i photoshop så vi får väl se hur resultatet blir, inte så vackert antar jag, jag är inte fullt så duktig med ps, hrmf.. Vi hörs! ;)



jag hade inget bättre för mig, och dom seriösa bilderna blev ju inte bra så varför inte, jag ville prova! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0