äsch, jag hatar ändå rubriker.


jag tänker inte ens försöka komma på en bra rubrik, som är bara så tråkiga ändå, varför finns dom ens?


Jag som hade tänkt och imponera på mina tjejer genom att baka cupcakes, men jag gjorde en lagom miss med själva muffinsarna, en minut tidigare eller så. aja, dom är ätbara, bara lite krispiga (?) men annars smakade dom gott, hoppas inte att jag förgiftar tjejerna imorgon, haha! Annars tog jag mig en springtur i panik, trodde jag hade glömt min mobil i skåpet när klockan var 7 minuter över (bussen går tio över) alltså bussen hem. Så jag sprang, och jag upptäckte också att mobilen inte låg i skåpet, springer tillbaka, kommer på att det nog ligger kvar i musiken. Så jag springer, och lyckas hinna preeecis innan bosse (musikläraren) ska låsa "MIN MOBIL!" skrek jag och lyckades, på något konstigt sätt hinna med bussen, puh. Ganska lyckat tycker jag. Annars känns det ganska skönt att veta att vi inte har något prov på ett bra tag och inte heller några läxor den här veckan, göttigt. Vi ses! :)



hur har eran torsdag varit? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0