Blivit lurade?


Har ni? för det har inte jag! Förmodligen är det första året jag inte blir det, hurra!

Jag och Maria har haft underbara snack dom senaste dagarna, oseriösa och seriösa, vi passade också på att vara poeter i några timmar. Vi har gjort en låt osv. Vi har hunnit med väldigt mycket, och även fast jag har svårt att erkänna det så är det tack vare två killar. Erkänn maria, så är det? Nej, nu ska vi spela kort och jag ska dricka te. Just det, åt god taco buffé förut, med släkt och familj, och sen en massa gäster också, haha, mysigt! Vi hörs!


Fotodag med Amanda :)



Hur har eran Fredag varit? :)

Kommentarer
Postat av: Maria Gustavsson!

AHAHA, vi äger ju, så äre bara :D

Det är killarnas fel.. ♥

2011-04-01 @ 22:42:26
URL: http://angelsonearth.blogg.se/
Postat av: Ippa

Sv; HARU SKAFFAT BLOGG UTAN ATT SÄGA TILL MIG!?



Vi äger mer än mest! :D

Eller tvärtom, som om vi klarar oss utan dom? ♥

2011-04-02 @ 12:43:29
URL: http://filippadavida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0