det är lov, och det är lördag...


.. och det är fint väder, jag är glad, men jag sitter nere i Amandas rum och öhm, sitter med datorn. Vad är jag för typ?


Ja, här nere i källaren sitter jag också, efter att ha varit ute i en timme och tagit brotull (för dom som inte vet vad det är så står vi vid bron och samlar pengar till rädda barnet typ) så jag har ju varit ute. På morgonkvisten hann jag också med att baka cupcakes i panik, eftersom jag skulle ha lämnat in dom redan vid tio, och det var ungefär då jag vaknade. Duktig jag är då, men jag hann få iväg dom tills halv 12 iallafall, med frosting på. Jag välkomnades med ett leende när dom såg vad jag hade med mig, haha! Sen drog jag hem och fixade mig innan jag gick ut för att stå brotull då, tillsammans med den konstiga söta Emmie, som stod och vinkade som en idiot till alla som åkte förbi, och även gav tummen upp till alla som stannade och la i en slant, haha. Annars hann jag med en fika efteråt innan jag hamnade här. Dagen ser ut att kunna bjuda på vad som helst, har ingen aning om vad jag ska göra. Vi hörs! ;)



Det närmar sig påsk, det vill säga, blommor att ta kort på + massvis av godis lillasyster inte "tycker om" ;)
utrustning: Canon EOS 500D & Canon EF-S 18-55mm
Inställningar s 1/100 f/4,0 ISO100

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0