det riktiga lovet


nu börjar ju egentligen det riktiga lovet, för lediga i helgen hade vi ju vart iallafall.

Jag blev väckt klockan nio någon gång, då drog jag upp, fixade mig och åt frukost innan vi drog iväg till badhuset, där badade vi, överraskning? haha, sen efteråt handlade mamma och sen åkte vi och åt pizza. Sen vid tre så åkte vi och åt mjukglass och satt någon stans i kristinehamn vid en liten damm och hade det allmänt skönt. dum som jag är så tog jag inte med mig kameran, det gör man aldrig när man behöver den, suck. väl hemma så har vi fikat, utomhus och nu snart tänker jag gå ut och ta kort i den underbara vädret :) Vi hörs!



Haft en bra måndag alla? även ni som inte har lov :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0