Girlnight!


Alltså, det här måste slå allt, och kanske lite till, jag har aldrig skrattad, dansat, sprungit (fråga inte) skrikit, ah ni förstår, i hela mitt liv! Det var så grymt, och det måstes verkligen göras om. Jag skulle egentligen kunna sitta här och berätta in i sista detalj om vad vi gjorde, men det har inte verkligen inte ork eller tid till. Jag kan bara säga såhär, bilderna som kommer under förklarar hur kul vi hade, vi åt tacos, massor (lite för mycket) godis och chips, och cupcakes och dricka, och det märkes av illamåendet senare på kvällen. Dom andra som sov kvar höll sig pigga genom energidryck (endast energidryck och cola och sockerdricka, ifall ni undrar vad en del av tjejerna håller i på bilderna) men eftersom jag själv tycker att det smakar skit, förlåt men så är det, så drack jag inte en klunk och därför somnade jag också en kvart före dom andra. Några killar skulle försöka skrämma oss men misslyckades totalt, haha. eller ja, en eller två blev rädda men det lugnades ner med cupcakes. Vi var lite flumma och det syns på bilderna, haha.





















här är vi pigga, pfft, energidryck...



















Ni är fantastiska, helt otroliga och framför allt, underbara! 


Hade ni en lika händelserik fredag som jag? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0