hjdfvuifu


jag tycker att mina rubriker har blivit extra fina på senaste tiden, med undantag förstås.


Jag har egentligen ingenting att skriva, fast egentligen hur mycket som helst, haha. Dagen skulle tillbringas med Agnes, men enligt maria så har hon tappat bort laddaren och mobilen är död. Hon bestämde sig tydligen för att inte andvända dator just igår och idag och jag vet inte om hon är hos sin mamma, eller pappa, fast det spelar inte så stor roll eftersom jag inte kan nummret hem till någon av dem. Så vi träffades inte, utan jag hjälpte mamma istället, jag har städat hemma, plockat iordning uppe på cafét, dukat, ställt ihop stolar och bord, lekt blombud åt mamma, hämtat kort, sprungit upp med "blombudet" till mormor och morfar (upp=dom bor på våran övervåning, eller vänta, egentligen så bor vi på deras nedervåning, aja) som firar diamantbröllop (60år, tror jag). Nu, sitter jag här, helt dödstrött och ställer mig själv frågan, vad har jag för ryck egentligen? jag har städat och hjälpt till här hemma och på cafét nästan hela lovet, hm? Nu ska jag bara vänta in amanda och... david, ulli och kanske magnus, om han inte kommer imorgon, och sen blir det väl kväll. hahaha, okej den var dålig "och sen blir det väl kväll" jag svamlar, så jag tänker sluta skriva. nu. Vi hörs.


bild tagen dagen efter tjejkvällen, då vi bara var fyra stycken kvar :)
Foto: Elin Modell (modell och modell...): jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0