långfredagen.


Det är bara fredag, det vill säga att hälften av lovet är kvar, hur grymt är inte det? Om man inte räknar med helgen också, men som jag skrev i måndags så hade vi ju haft helg hursomhelst så jag anser inte att den ska räknas med. Fast detta är ju påskhelg och det är ju därför vi har lov, därför räknar jag med denna helg.

Igår tillbringade jag min kväll med att fixa lite med menyn och rensa kategorierna. Om man kollar tillbaka i arkivet så ligger nästan alla inlägg på "...allmänt" och "...allmänt" kommer bli en av fotokategorierna, ni kommer förstå när allt är klart, men för tillfället trixar jag med test bloggen sålänge. Aja, jag kan lova att rensa kategorierna var bland det tråkigaste jag har gjort i mitt liv, till råga på allt var jag dödstrött också, så efter ett tag gav jag upp, sa god natt till maria och la mig. Nog om det, när jag vaknade imorse så gick jag upp (efter många om och men) och åt frukost, när jag var klar kom Amanda och David upp, samtidigt som Faster U, och lillasyster stod och dansade, lagomt... annorlunda. Istället för att gå förbi, som jag skulle ha gjort om jag vore David, så ställer han sig och dansar med. Jag vet inte vad jag ska skriva för kommentar om det, mer än att han verkar ha tillbringat liiiite för mycket tid med Amanda, och våran släkt... Nu ska jag se om jag är tillräckligt snäll för att hjälpa lillasyster med påskbrev, eller om jag ska gå och duscha. Vi hörs!



öhm, vacker? Bild tagen innan jag gick ut och tog självporträtt :)




Kommentarer
Postat av: Liger - The Biggest Cat on the Planet

Awesome !!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0