love is a complicated thing


Framtills att jag hittade en stor fin hög med ovikta smutsiga kläder hemma så har min dag varit så härlig. Första lektionen var inställd, sedan tyska, där jag... öhm, jobbade engelska. Efter det så var det engelska, lyssnade på en kort text och hade ett glosförhör som jag hade övat till på tyskan, he. Sen svenska, rapptexter med en underbar grupp, sedan idrott och fysik. Tyskan speciellt, den var den jobbigaste tyskan vi haft på länge, och den tråkigaste (ettskämtgjortendastfördomsomförstårtypmaria) Sen hem och hitta en fin hög kläder som jag ska fortsätta att arbeta på nu, suck... Imorgon kommer maria med mig hem och vi tar kort med hennes nya systemkamera Canon EOS 550D och sen min då :) Vi hörs!



You're like a picture that words can't describe, you're so sweet like candy. You are perfect to me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0