Nästan ännu mer stolt!


haha, gud vad jag har varit aktiv idag, först sprang jag biep testet, som jag förövrigt glömde skriva att det gick snabbare och snabbare emellan biepen, om ni läser förra inlägget förstår ni. Jo och sen när jag hade skrivit klart förra inlägget så ringde Jennie och frågade om jag inte hade lust att följa med ut och träna inför coopers, ett nytt test när man springer 1,2 km, två varv, så det blir alltså 2,4 km sammanlagt, själva grejjen är att vi sprang det i höstas, och nu gäller det alltså att slå sin förra tid, och jag hade 14 och någonting, och konditionen är på botten för tillfället, så jag följde med ut och vi sprang och gick lite om vartannat, men nog fick vi lite träning iallafall ;) jag tänkte bara meddela hur duktig jag har varit, haha ;) Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0