Onsdaag


Då var den absolut jobbigaste dagen i skolan avklarad, eller vänta?


Onsdagar slutar vi 1, eller rättare sagt tio över ett. Fast just idag så fick vi sluta tio minuter tidigare, vilket inte gjorde någon större skada. Sedan drog jag upp till pekås med Jennie och stod och tillbringade en kommande halvtimma till att välja om jennie skulle eller inte ha riskakor, den människan har beslutsångest. Men men, på vägen ner till skolan igen så smaskade vi på en glass. Jodå, du hörde rätt, en kamera hade suttit fint där. Årets första pinnglass, känn på den ni! Sedan städade vi skåpet uppifrån och ner (?) Vi hade liksom tid över. Sedan en timme senare kom bussen. Sen har jag inte riktigt orkat röra mig typ, eller jo, jag var uppe en snabbis och fikade på cafét, mamma hade lyckats med den perfekta kladdkakan, mumsigt. Men nu sitter jag här och egentligen vill jag verkligen inte gå upp och laga mat. Inte för att jag har något val men ändå. Så idag så blir det tjockpannkaka ;) Sen blue bloods och Sveriges mästerkock, go Jennie! Vi hörs! ;)


Vinterhajk på..... taaaadaaa kilsbergsgården! ;)


Förresten vet ni om man söker på bakrecept så kommer min blogg upp på första sidan, inte längst upp men på första sidan, den ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0