skola, och en massa fina människor.


Det kanske känns lite svårt att erkänna det, men hur jobbig våran klass en är, så kan jag inte låta bli att sakna den så fort jag är borta. Vi är helt enkelt bäst, bara lite "lite" högljudda ;)


Just bara idag så gick våran klass kanske liiite överstyr, vi var inte tyst en ända sekund, förutom när några åttor kom in för att spela in en del av sin film, och vi skulle föreställa eleverna i deras film. Då, för en gångs skull, så var våran klass tyst, nästan i allafall. Men guud vad jag har saknat dom alla, möttes av kramar direkt när jag kom, hur underbara är dom inte? Sedan fortsatte dagen, vi fick en fin håltimme på grund av inställd religion, den tillbringade vi ute i solen. Annars så har inte min dag bjudit på någonting speciellt. Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0