teknik engelska tyska svenska religion matte


Om jag säger såhär, vi har precis avklarat svenskan, och ska börja på religionen om en kvart. Hur roligt tror ni jag har just nu egentligen? Tisdagar alltså, usch, hemskt långa!

Skolan har börjat igen, hurra! Jag har iallafall haft ett underbart lov, vilket jag också skrev i förra inlägget. Helt underbart att träffa alla igen, mina fina tjejer, usch, jag har saknar dom som bara den. Fast när man väl sitter där på lektionen igen, då vill man hemskt gärna tillbaka hem igen. Sen var det slut på sovmorgon nu också, usch.



Hur är eran tisdag då? denna fråga är speciellt tillägnad till Amanda, som har lov...


update:
Eftersom detta var ett tidsinställt inlägg så visste jag inte om när jag skrev det att vi skulle ha inställd religon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0