temadag - lov - fredagsmys


Jag har insett att jag kanske bör akta mig med vad jag säger, lillasyster kom in till mig med en klänning i vardera hand och frågade "vilken passar bäst?" vart kan hon fått det ifrån, pfft.



Dagen började med att jag kunde ha sovit i en timma längre, men istället går jag upp som vanligt, inser att vi börjar en halvtimma senare och att min skjuts går åtta, inte kvart över sju, suck. Eftersom jag redan var uppe och snart klar med håret, så gick jag inte och la mig igen, nej, jag ringde Jennie som kom över och väntade med mig, stackaren fick inte heller sovmorgon, men hon slapp ju vänta i en timma sen iallafall. Sen vart det film tillsammans med 7D, "pay it forward" sorglig, men helt okej. Sen lunch och efter det tipspromenad, sedan avslutade vi med någon "ja, nej eller kanske" lek, tjejerna i en grupp, killarna i en annan. Sedan slutade vi, jobbig dag tycker jag. Väntade dock en timme på bussen, men Jennie höll mig sällskap, och vi pratade om, ah killar typ, tjejiga som vi är. Sen drog jag hem och fika lite innan jag drog och hämtade Wilma i detta hemska väder, sviinkallt! Nu ska jag njuta av att det är påsklov, vilket är fantasiskt! Vi hörs! :)




Gräsmattorna börjar bli gröna och det växer färgranna blommor i våran trädgård, nu säger jag det för tredje gången, det är vår, och skulle det ens våga snöa nu, då vägrar jag gå ut igen förrens snön är borta! :)


Why can't it just be easy, why do you need to fight for love?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0