with flowers in my hair




Tre av bilderna är tagna idag, den fjärde tog jag någon gång i helgen, ni får andvända uteslutsmetoden för att ta reda på vilken av dom som togs i helgen, haha. Dagen har inte bjudit på något mer än tyskaförhör, förmodligen det lättaste vi har haft någonsin, på fyra glosor. En bildlektion, alltid lika kul, en massa andra vanliga lektioner. När jag kom hem så hittade jag Amanda och hennes klasskamrat Olivia på baksidan av huset, fast vad som egentligen intresserade mig var solstolarna som stod bakom dom, riktade mot solen. Där satte jag mig i tio minuter innan jag bestämde mig för att duscha och sedan ta kort, resultaten kommer komma antingen i ett inlägg tillsammans (förutom dom som jag la ut i detta inlägg dåra) eller utspridda i vardagsinlägg. Nu ska jag göra någonting, så vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0