fina och behövliga


Gårdagen blev väldigt bra och jag fick en massa fina och behövliga presenter ifrån olika håll. Min lillasyster var så söt och gav mig en massa tuggummi, och av Amanda fick jag en ny plånbok, behövligt vill jag lova! Fick en mini plattång att ha till skolan av Britt, och en stor plattång att ha här hemma av U&M, eftersom min har sågott som gett upp. Fick lite dukar + fina ljuslyktor av mor och far. Men bästa presenten av allt var självklart det fina smurfglaset jag fick - internskämt - haha! Idag väntas städning av mitt rum och om jag har tur så skiner vädret upp - liiite, bara lite, snälla - och Emmie hinner komma hem från enköping så att vi kan ta lite kort. Vi håller tummarna för det, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0