Galningar


Jag hatar vårat schema, vi slutade ett på onsdagar och nu slutar vi två - alla slutar tidigt på onsdagar för att lärarna har möte då. Verkligen, hela vårat schema är uruselt, imorgon har vi 35 minuters matrast och ska hinna äta + byta om eftersom vi har idrott, inte en chans. Sen har vi 20 minuter på oss att duscha och byta om efteråt, och våran klass hann inte när vi hade 35 minuter i sjuan. Chansen är ju stor att vi hinner nu. Slutade ju i alla fall tidigare idag och är därför hemma lite tidigare också. Sitter och pratar med ett par galningar på skype, varav två spelar och en pluggar, haha! Nu ska jag försöka redigera lite bilder, så att jag har lite att visa er. Fixade problemet igår, med hjälp från pappa, dog nästan där en liten stund, jag lovar. Gör ett nytt försök med bilderna senare, inte nu när jag pratar skype, allting laggar då. Jaja, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0