Hostar mig till döds


Dagen kommer bestå av städning, städning och åter städning, hemskt. Mitt rum ser ut som totalt kaos och eftersom jag inte har kunnat - okej, jag har kunnat men jag har viljat vänta tills det är klart - sova i mitt rum så har jag beslagtagit Amandas rum nu när hon är i London. Hon kommer dock hem i övermorgon och då - om jag inte vill riskera världskrig - så lär det vara städat då, hehe. Förutom att jag städat idag så har jag laddat in bilderna, dock inte ens hunnit kolla igenom dom, men ska försöka fixa det ikväll eller något. Nej, bäst att jag börjar städa, vi hörs!
.
Ps/ vill ni ha bilder på vad jag köpte igår, kläderna alltså? Sakerna i mitt rum får ni klara er utan, ni får en hel bild på mitt rum sen när det är klart istället!
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0