I feel good, tralalala


I ren trötthet orkar jag inte lägga ner en tanke bakom rubriken, så förlåt för det - varför är rubriken så svår egentligen? Nu för tiden kommer jag ofta på en som passar bra till inlägget efter att jag skrivit inlägget, men ändå, det är ju bara några få ord. Från det ena till det andra, idag känner jag mig mycket bättre, jag har tillochmed varit utanför huset nästan hela dagen. Amanda kom hem ifrån London idag också så jag har tillbringat lite tid med henne också. Gjort kakor som förmodligen ingen kommer vilja äta eftersom jag fortfarande hostar lite - och nej, jag hostade inte på dom, men vad jag menade var att sjukdomen inte gett sig helt än - men det gör mig inget, ge dom till mig bara! Jag tror - och hoppas, och vill - att jag är helt frisk imorgon, och det passar ju bra eftersom jag ska på iväg och fira Andrea D som har fyllt och sedan sova i en stuga med henne och några fler. Imorgon kommer också U&M och i helgen tror jag att jag skulle bli firad också, lycka! Nej, nu tänker jag släpa mig ut till dom andra och hoppas på att dom har något gott att mumsa på - och någonting värt att titta på, på tvn - vi hörs mina fina!
Alla älskar vi dessa oredigerade, slumpmässiga bilder - mor och far i alla fall, med en suddig Emmie i högra hörnet ;)

Kommentarer
Postat av: Faster U

Jorå Ippa. Visst har vi tänkt att fira dig så jag hoppas du tänker bjuda på någon smarrig tårta - som du inte har hostat i...

2011-08-11 @ 23:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0