I min bokvärld


Nu har jag snart lyckats malt i mig två böcker på en dag, nästan så att man borde få lite beröm. Speciellt med tanke på att jag kom hem extra sent idag. Okej, tio minuter senare, men jag hade säkerligen hunnit med ett tiotal sidor, hehe. Förresten hatar jag mitt mobilblogg, det inlägget jag skrev idag är typ det längsta jag kan skriva, skriver jag längre publiceras inte inlägget, lite surt sådär. Försökte tappert flera gånger idag, men det slutade med att jag fick korta ner det. Nu ska jag läsa bloggar och sedan ska jag fortsätta läsa, hejsan bokmal. Vi hörs!
Två söta tjejer som absolut ingenting med inlägget att göra, men söta är dom i alla fall ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0