Inviger mitt nya rum


Har legat i sängen hela dagen och sovit, tyckt synd om mig själv och varit sur, toppendag! Inviger mitt rum med att hosta mig till döds. När jag vaknade efter att ha sovit några timmar så kunde jag inte somna om igen, efter ett tag tog jag upp datorn, kände mig trött igen och la ner den ihopp om att kunna somna. Vred och vände på mig i kanske en timme innan jag gav upp och insåg att jag inte ätit något förutom frukost och fika idag, så bestämde mig för att gå upp och göra lite mat åt mig - nudlar. När jag kom ut i köket hörde jag att lillasyster och pappa kom hem och kollade på klockan för att upptäcka att den var mycket mer än vad jag trodde. Tyckte inte att det var nödvändigt att göra iordning mat då eftersom vi snart skulle äta middag, så gick och la mig igen och kollade två avsnitt kenza & tyra show, igen. Nu krånglar deras hemsida så jag bestämde mig för att blogga lite så ska jag kolla om det fungerar igen nu, senare väntas mat i magen - pizza!! ha en fin kväll och hoppas ni till skillnad från mig är fullt friska och har det bra. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Mimmi Boellke

Ska vi följa varandra via blogglovin ?

2011-08-11 @ 13:38:34
URL: http://jonathanssyster.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0