Likadana fast så olika


Jag har saknat våran klass superdupetjättemycket typ, det märkte jag idag. Många av killarna har förändrats lite, men nästan alla har växt - jag tror till och med den kortaste av dom är längre än mig nu. Vi är dock lika pratiga, på den fronten har vi inte förändrats. Sjuorna såg vi inte mycket utav - jag menar, visst vi kanske är högljudda och så, men vi ser väl inte farliga ut, eller? Nej, niorna måste vara värre - inte förens senare på dagen. Hade lekar med hela enheten, blev uppdelade i lag och körde mot varandra. Fyra sjuor, tre åttor och tre nior fanns med i vårat lag. Men dom är helt okej, dom är faktiskt väldigt okej tycker jag, åtminstone dom flesta. Oavsett klass så är våran enhet helt klart bäst, faktiskt. Någon gång snart ska jag nog förmodligen ut och åka båt med Matilda, Timmy och Marcus, varför vet jag inte, för att dom frågade om jag ville, hehe. Hör väl av mig senare idag, vi hörs!
.
Ps/ vi fick förmodligen världens näst sämsta scheman, sämst fick nog niorna i våran enhet, men 35 minuters matrast är väl ändå inte okej? Speciellt inte när man har idrott efteråt och ska hinna att byta om på rasten, inte okej!

Ps2/ Jag ska bättra mig på bildfronten, jag inser ju själv hur tråkigt där är när jag aldrig lägger ut bilder, håll ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0