Moppebrud


Kom hem för en liten stund sen, vi åkte upp till vårbo strand en liten stund innan vi drog hem. Jag fick skjuts av Matilda på moppen, med en lagomt för stor hjälm, kuddarna som är mot kinden satt inte i. Bra. Satte i dom nu när jag kom hem och då satt det perfekt, haha. Pizzan var i alla fall god, satt mest och pratade, jag kom underfund med att om man har någonting att berätta som ta längre än 2 minuter att berätta, då kan man bara räkna med att det är Matilda som lyssnade på slutet. Killarna tappade intresset efter två sekunder, om det inte handlade om något som dom ansåg vara intressant vill säga, eller ja, knappt då. Duktig som jag är glömde jag matteboken idag, igen. Vi skulle plasta in dom tills imorgon, haha, får försöka lösa det på något sätt. Jag var i alla fall inte den ända som glömde, tröstar mig med det! Nu ska jag fortsätta läsa min bok, sen antagligen sova, fredag imorgon, sen helg! Underbart! Nej, vi hörs!
Någon bild jag tog på tjejkvällen, vet inte riktigt, men jag gillar den här bilder skarpt - Klara som smsar i alla fall! :)

Kommentarer
Postat av: matilda

jag är bäst på att skjutsa! :D

2011-08-25 @ 22:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0