Mycket jag borde


Första dagen med lektioner idag, önskade att man kunde spola fram tiden tills nästa sommar. Eller åtminstone till nästa lov. Vi gjorde inte ens någonting på lektionerna idag, och jag blev supertrött på att gå i skolan ändå, sorgligt. Sjuorna gömmer sig för oss, jag lovar, om dom sitter i uppehållsrummet i våran enhet under deras rast och så kommer vi ut från våran lektion och sätter oss där vi också, då skyndar dom sig ut och sätter sig utomhus istället. Niorna, dom vi umgås mest med, har inte rast samtidigt som oss på tisdagar, inte ens en ända gång. Att vi sen fick läxa i matte redan idag, det får mig att sakna sommarlovet ännu mer. Det var dock ingen läxa i matte, utan att vi skulle plasta in böckerna, men ändå. Ska alldeles snart börja plocka undan lite i rummet, vill otroligt gärna gå och ut fota idag, men chansen är stor att Emmie är i stallet - mycket mycket mycket mycket stor - eller att hon gör någonting annat, och jag har ingen lust att ta kort på blommor eller mig själv. Vi får se hur det blir, hör av mig ikväll igen eller så, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0