Om och om igen


Herregud vad fröken Nordström uppdaterar idag. Ligger i sängen med min gosiga filt och läser, mys. Ska snart äta och sen vet jag inte om jag orkar ut för att möta killarna en liten stund. Skrev ju att jag duschade förut, duschade bara kroppen och tvättade alltså inte håret, fyy. Fett och vackert. Funderar på att lägga mig tidigt idag, risken finns ju att jag inte kommer upp imorgon annars. Nej, nu skrev dom att dom tyckte att jag skulle gå ut, så jag gör väl det en liten stund. Vi hörs!
.
Ps/ Visade mamma jackan jag la upp här förut "Åh, den var snygg, vi kan kolla på den sen" och det är ett bra svar. Haha, då vet ni.
.

Jag just nu, vad tycker ni? om filten menar jag självklart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0